Professionals over ons

Image

Annelieke Timmermans, ergotherapeut bij verpleeghuis Altenahove in Almkerk

“Ik werk al jaren met de ligorthesen van Quattron; goede producten die altijd perfect bij een cliënt passen. Ook hebben ze een duidelijk effect: ze verminderen pijn en voorkomen spierspanning, wonden en drukplekken. Bovendien levert Quattron een prettige service. Zo komt de productadviseur liever een keer teveel bij een cliënt dan helemaal niet. Ook denkt en helpt hij graag mee. Samen meten we de cliënt op en bij de levering van de ligorthese testen we ‘m. Daar nemen we echt de tijd voor, samen met de verzorgenden die het product toepassen. Een heel prettige samenwerking!

Ook na aflevering hebben we regelmatig contact. Bijvoorbeeld over een eventuele aanpassing van een orthese als de toestand van een cliënt verslechtert. Ook kan ik voor advies altijd bij Quattron terecht. Zo merkte ik dat zorgmedewerkers moeite hadden met het goed aanbrengen van een ligorthese en de cliënt geen pijn wilden doen. Het team van Quattron verzorgt graag een klinische les, waarin wordt uitlegd hoe je de orthese het best kunt aanbrengen. Het toepassen doet soms even pijn, maar het gebruik ervan is echt in het belang van de cliënt. Zo voorkomt de orthese meer pijn en vervelende vergroeiingen. Kortom: Quattron levert snel goede maatwerkproducten en meer dan prima service. Niets dan lof!”

Het is onze taak heel de mens te ondersteunen.

Patricia Blokpoel, office manager Quattron

Sharissa Dekker, fysiotherapeut bij Verpleeghuis Vijverhof in Harmelen

“We werken hier sinds een jaar of drie met de producten van Quattron en dat bevalt heel goed. Voordien werkten we met standaardkussens, maar die pasten niet altijd. Vandaar dat we zijn overgestapt op maatwerkproducten van Quattron. Wanneer we een nieuwe orthese nodig hebben, bel ik Quattron voor een afspraak. Dat wordt vlot geregeld en werkt heel plezierig. Quattron informeert ons goed over de mogelijkheden en denkt met ons mee over de beste oplossing voor een cliënt. Ook bij een al bestelde orthese die later toch niet perfect blijkt te werken, zoekt Quattron actief mee naar een aanpassing of alternatief. Bijvoorbeeld door een orthese te kiezen met twee compartimenten in plaats van één.

Zo verloopt het contact altijd naar wens. Nog een pluspunt: Quattron zorgt waar mogelijk voor een tijdelijke voorziening, totdat de maatwerk orthese klaar of aangepast is. Bij een nieuw product doet productadviseur Dennis altijd goed voor hoe je het moet aanbrengen. Ook maakt hij foto’s van de orthese wanneer die is aangebracht, zodat iedere zorgmedewerker kan zien hoe deze hoort te zitten. Prettig voor iedere betrokkene!”

Image

Want ons uiteindelijke doel is perfect comfort voor iedere cliënt.

Arie Bernhart, operationeel manager Quattron